Radość, młodość i muzyka w Krakowie

Już w najbliższy weekend Kraków stanie się muzycznym centrum Europy. Coca-Cola zaprasza wszystkich fanów nowoczesnej muzyki pop w wykonaniu światowych gwiazd na wielkie wydarzenie – drugą edycję Coke Live Music Festival. Podczas dwudniowej imprezy na trzech scenach zlokalizowanych na terenie Muzeum Lotnictwa wystąpią m.in. Akon, Faithless, Rihanna, Common, Lily Allen, S.U.N. i Brainstorm oraz prawie 30 wykonawców z Polski i krajów nadbałtyckich.

Kraków na muzycznej mapie Europy

„Zgodnie z naszą filozofią “Witaj po radosnej stronie życia”, staramy się inspirować młodych ludzi do pozytywnego myślenia i działania. Angażujemy się w takie wydarzenia, które są dla nich ważne i wpisują się w ich zainteresowania – szczególnie sport oraz muzykę. Dlatego właśnie rok temu wspólnie z agencją Alter Art stworzyliśmy w Krakowie Coke Live Music Festival – przedsięwzięcie, które weszło do kalendarza muzycznych imprez nie tylko w Polsce, ale i Europie.” – mówi Grzegorz Gęsik z działu marketingu Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. odpowiedzialny za organizację imprezy.

Tegoroczny, zaplanowany na 24 i 25 sierpnia Coke Live Music Festival rozszerza swoją formułę: dwa koncertowe dni, trzy sceny, pole namiotowe dla ponad 4 tysięcy fanów muzyki i wielkie miasteczko festiwalowe z namiotem szalonej rekreacji Coke Clinic oraz strefą internetową. Wśród wykonawców znajdą się międzynarodowe gwiazdy: Akon, Faithless, Rihanna, Common, Lily Allen oraz Saules Kliosas, S.U.N. i Brainstorm, a także najpopularniejsi polscy artyści: m.in. Maleo Reggae Rockers, O.S.T.R., Pinnawela, Molesta Ewenement, Łąki Łan, Tomek Makowiecki, Łona i Webber, Boogie Mafia, Baron, Plazmatikon, DJ Glasse, Plastic, Mosqitoo, DJ Tenesse + DJ Ricardo + Nuno, DJ Nobis, Cbass & Mikobene, DJ Igor, DJ Hanna Bernard, DJ Sekta, DJ Wroobel.
Na Coke Live Music Festival wystąpią również laureaci Coke Live Fresh Noise, programu wspierania nowych talentów, podczas którego młodzi producenci, didżeje i wokaliści mieli okazję spotkać się w studiu nagraniowym i na scenie z najbardziej uznanymi postaciami polskiej muzyki. Coca-Cola wspierając i inspirując uzdolnionych muzyków, dzieli się z nimi swoją pasją i daje szansę przeżycia razem czegoś wyjątkowego. „Coca-Cola angażując się w działania z obszaru muzyki, pragnie dzielić się z ludźmi młodymi wiekiem i duchem swoimi wartościami – optymizmem, radością i chwytaniem w życiu tego, co najlepsze.”, powiedział Richard Ebler, dyrektor marketing Coca-Cola Poland Services.

Na festiwalu będzie prezentowana unikalna aluminiowa butelka zaprojektowana przez jedna z jego gwiazd, brytyjską grupę Faithless. Niecodzienne połączenie świata muzyki i dizajnu zaowocowało bajecznie kolorowym i radosnym projektem, promowanym dodatkowo przez pełen optymizmu teledysk do muzyki grupy. Bohaterem projektu jest Mr Neant (Pan Nieistniejący) – bajkowa postać, która zamienia na dobro wszystko, co spotka na swojej drodze.

W pierwszej edycji Festiwalu uczestniczyło 15 tysięcy osób. Mamy nadzieję, że w tym roku będzie nas jeszcze więcej – bo Coke Live Music Festiwal 2007 to tym razem dwa dni wspólnej muzycznej zabawy i cała plejada międzynarodowych gwiazd. 23 i 24 sierpnia zapraszamy wszystkich fanów dobrej muzyki do Krakowa! – zachęca Richard Erbler.

Pełny program i szczegółowe informacje na temat tegorocznej edycji Coke Live Music Festival można znaleźć na stronach www.coke.pl i www.livefestival.pl.

Coca-Cola i muzyka

Coca-Cola jest symbolem radości życia, optymizmu i wspólnej zabawy – dlatego muzyka towarzyszy firmie od dawna. W organizowanych przez Coca-Colę koncertach i przedsięwzięciach muzycznych biorą udział setki tysięcy młodych ludzi w Polsce i na świecie. Ze względu na globalny charakter firmy, Coca-Cola nie angażuje się w żaden konkretny gatunek muzyczny – dzięki temu muzyczne wydarzenia Coca-Cola są zawsze różnorodne i trafiają w rozmaite gusta, gwarantując niezmiennie dobrą zabawę.

W Polsce wielkie muzyczne imprezy Coca-Cola organizowane są od 2003 roku. To właśnie wtedy Coca-Cola przygotowała we współpracy z MTV 5 płyt – każdą z innym gatunkiem muzyki. Przez 13 polskich miast przejechał specjalny „Pociąg do muzyki” Coca-Cola. W każdym z pięciu wagonów pociągu najlepsi DJ-e prowadzili pełne rozmachu imprezy, a fani muzyki i Coca-Coli odebrali 700 tys. promocyjnych płyt. W 2003 roku Coca-Cola zorganizowała też konkurs „Chihuahua Show”. Zadaniem uczestników było stworzenie zespołu liczącego od dwóch do pięciu osób, który miał odegrać lub odśpiewać własną interpretację przeboju „Chihuahua”. Występy najlepszych grup zostały nagrane profesjonalną kamerą, a na filmy głosowali widzowie MTV. Zwycięski zespół wyjechał na koncert Coca-Cola Live @ MTV do Rzymu.

Z kolei w roku 2004, w kampanii muzycznej zorganizowanej pod hasłem „Wejdź w rytm”, ulicami pięciu miast Polski przez pięć weekendów stycznia i lutego jeździł klubowy autobus tętniący muzyką z płyt Coca-Coli, miksowanych przez znanych DJ’ów.

W czerwcu 2005 roku ruszył program Coca-Cola SoundWave, obejmujący 35 krajów Europy – w tym Polskę. W Poznaniu, Warszawie, Gdyni i Krakowie odbyły się 4 duże koncerty Coca-Cola Soundwave Tour z udziałem takich gwiazd, jak Eamon, Ja Rule, Fabolous, Atomic Kitten, a także obsypanego nagrodami zespołu Sistars oraz artystów młodej polskiej sceny muzycznej – m.in. Moniki Brodki i grupy Zakopower. Zaproszenia na koncerty były bezpłatne, a na każdym z nich w specjalnie wzniesionym gigantycznym namiocie bawiło się ponad 5 tysięcy osób. Ważnym elementem projektu był SoundWave Backstage Pass – telewizyjny program w formacie reality show, realizowany wspólnie z MTV. Dzięki niemu widzowie mogli zerknąć za kulisy polskiego show biznesu, a 8 uczestników wyłonionych w drodze castingu rywalizowało o główną nagrodę – roczny kontrakt na asystenta menedżera grupy Sistars. Program Coca-Cola SoundWave był wydarzeniem nie tylko w Polsce, ale również w Europie. Przez Stary Kontynent przejechał specjalny, kolorowy pociąg Coca-Cola, wiozący młodzież na imprezy muzyczne – tysiące młodych ludzi z 35 krajów wzięło udział w kilkudziesięciu koncertach i siedmiu dużych, renomowanych europejskich festiwalach.

Coca-Cola angażuje się silnie w działania z obszaru muzyki także na świecie. We współpracy ze sklepem internetowym iTunes, firma udostępniła swoim klientom darmowe pliki muzycznych i wideo, które w rezultacie zostały ściągnięte ponad 2 miliardy razy. Ponadto na stronie internetowej Coca-Cola http://www.music.coca-cola.com, nowi artyści mogą dzielić się swoją muzyką. Najlepsi mają szansę wystąpić na festiwalach organizowanych przez firmę w 17 europejskich państwach.

http://media.edelman.pl/pr/84035/radosc-mlodosc-i-muzyka-w-krakowie

Authors
Top