Coca-Cola wita po radosnej stronie muzyki

Już w najbliższy piątek i sobotę w Krakowie zagrają największe gwiazdy współczesnego brzmienia. W ciągu dwóch następnych dni na Coke Live Music Festival spotkają się wybitni zagraniczni artyści oraz polscy wykonawcy, w tym laureaci programu Coke Live Fresh Noise. Na zaproszenie Coca-Cola, na terenie krakowskiego Muzeum Lotnictwa Polskiego, wystąpią m.in. nominowani do tegorocznej edycji MTV Video Music Awards Rihanna, Akon i Lily Allen. Wyjątkową atrakcją będzie występ grupy Faithless, której członkowie zaprojektowali unikalną aluminiową butelkę Coca-Cola i skomponowali z tej okazji pełen optymizmu utwór. Emanujący pozytywną energią wykonawcy idealnie oddają motto Coca-Cola „Witaj po radosnej stronie życia“.

Dzięki Coca-Cola, fani muzyki pop będą mogli zobaczyć w Krakowie gwiazdy, które świętują obecnie na świecie wielkie sukcesy. Rihanna ze swoim singlem „Umbrella” przez dziesięć tygodni z rzędu była numerem jeden brytyjskiej listy przebojów, co zdarzyło się to pierwszy raz od 13 lat. Nowy album Commona p.t. „Finding Forever”, zadebiutował na pierwszym miejscu najbardziej prestiżowej listy sprzedaży płyt na świecie – amerykańskiej Billboard 200. Akon i Lilly Allen mają szansę otrzymać tegoroczne MTV Video Music Awards w kategorii najlepszy wokalista i najlepszy debiut. Na Coke Live Music Festival wystąpią również laureaci Coke Live Fresh Noise, programu wspierania nowych talentów, podczas którego młodzi producenci, didżeje i wokaliści mieli okazję spotkać się w studiu nagraniowym i na scenie z najbardziej uznanymi postaciami polskiej muzyki. Coca-Cola wspierając i inspirując uzdolnionych muzyków, dzieli się z nimi swoją pasją i daje szansę przeżycia razem czegoś wyjątkowego. „Coca-Cola angażując się w działania z obszaru muzyki, pragnie dzielić się z ludźmi młodymi wiekiem i duchem swoimi wartościami – optymizmem, radością i chwytaniem w życiu tego, co najlepsze.”, powiedział Richard Ebler, dyrektor marketing Coca-Cola Poland Services.

Na festiwalu będzie prezentowana unikalna aluminiowa butelka zaprojektowana przez jedna z jego gwiazd, brytyjską grupę Faithless. Niecodzienne połączenie świata muzyki i dizajnu zaowocowało bajecznie kolorowym i radosnym projektem, promowanym dodatkowo przez pełen optymizmu teledysk do muzyki grupy. Bohaterem projektu jest Mr Neant (Pan Nieistniejący) – bajkowa postać, która zamienia na dobro wszystko, co spotka na swojej drodze.

Coca-Cola od lat angażuje się w obszar muzyki. W 2005 r. firma stworzyła program Coca-Cola Sound Wave, w ramach którego w czterech największych miastach Polski odbyła się seria koncertów zagranicznych gwiazd. Jego elementem był też Coca-Cola SoundWave Backstage Pass – reality show, w którym młodzi ludzie na oczach widzów MTV walczyli o kontrakt asystenta menedżera zespołu Sistars.

Na świecie Coca-Cola we współpracy ze sklepem internetowym iTunes, udostępniła swoim konsumentom darmowe pliki muzycznych i wideo, które w rezultacie zostały ściągnięte ponad 2 miliardy razy. Ponadto na stronie internetowej Coca-Cola, nowi artyści mogą dzielić się swoją muzyką. Najlepsi mają szansę wystąpić na festiwalach organizowanych przez firmę w 17 europejskich państwach.

===========================================================================================================

W Polsce przedstawicielstwem The Coca-Cola Company jest firma Coca-Cola Poland Services, a producentem i dystrybutorem napojów – Coca-Cola HBC Poland. The Coca-Cola Company, właściciel wiodących marek napojów bezalkoholowych, działa w ponad 200 krajach świata. Wśród marek firmy obecnych w Polsce znajdują się: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, napój hipotoniczny Aqua+, soki i nektary owocowe Cappy, napój energetyczny Burn, napoje herbaciane Nestea oraz wody mineralne Multivita, Vita i naturalna woda źródlana Kropla Beskidu. 28% produkcji polskiej produkcji Coca-Cola HBC pochodzi z zakładu w Staniątkach koło Niepołomic. Zakład ten uznawany jest za jeden z najlepszych i najnowocześniejszych w systemie Coca-Cola w Europie. Napełnia dziennie do 2 milionów butelek napojów.

http://media.edelman.pl/pr/84036/coca-cola-wita-po-radosnej-stronie-muzyki

Authors
Top